Meniu

joi, 11 aprilie 2013

Fericirea deplina-Miami

...am revenit, de fapt am realizat aceasta postare inca din iulie, dar nu mi se parea destul de buna;acum cind primavara ezita sa vina ,mi s-a facut dor de acele zile petrecute in Miami...




Exista unele lucruri care nu le poti descrie in cuvinte, oricit n-ai incerca... asa erau diminetile in Miami: "indescriptibile". 




   Cazati la hotelul Westin Diplomat , situat la 3 km de centrul orasului Hollywod, aveam fereastra la apus si panorama exceptionala a unui oras care nu doarme niciodata .
  Micul dejun era deosebit:  fructe proaspete, prajiturele,  iaurturi, cereale, iar pentru cei infometati de dimineata- omleta pregatita de bucatarul chef:  un om inalt,de culoare,care avea trasaturile fetei atit de asemanatoare cu ale actorului Morgan Freeman incit mai usor era sa crezi ca intr-adevar este el decit sa te indoiesti de asta.Pacat ca nu am o poza cu el. Data viitoare la sigur nu ratez ocazia unei poze cu tot cu autograf  :)  




   Miami  traieste la maxim...si oamenii sint atit de pozitivi, unii ciudati-dar pozitivi :)
 


 Faimoasele cladiri ale lui Trump, chiar impresioneaza. Nu-mi imaginez cum ai putea sa te plictisesti locuind in acest oras.


Si desigur nu puteam sa nu intru la Victoria's Secret...un rai pentru femei ...uitasem si dupa ce am venit , dar mi-am amintit  repede :) Aici fiecare a treia femeie era minim cu un pachet Victoria's Secret.







  1.  

      Miami a fost peste asteptarile mele, m-as intoarce aici oricind si cu mare placere. 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Coffee Woman

Relax...